Product: Moneygram Money Order Clear all filters (0 of 24 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Purchased MoneyGram money order from Walmart,my disabled client made it out to wrong payee,took receipts money order stub ID SS BIRTH CERTIFICATE,WALMART WONT REFUND IT AND MONEY GRAM WANTS 18.00 AND 60 DAYS TO POSSIBLY REFUND A $27.00 MONEY ORDER,NEVER AGAIN,MONEY...
Read more
1.0
Product
Moneygram Money Order
#1250398
Reply to reviews
I bought a money gram for $50 and it got lost somehow and I was compensated $32 for the $50 I spent plus but I paid for the money order.It is amazing that they can charge a required processing fee when the problem is there is and not mine I paid for the money order you...
Read more
Anonymous
Freda Harris

I just experienced something similar, Post office damaged mine and they sent me half of the money order back in a plastic bag apologizing saying the machine did it. I can't ge...

1.0
Product
Moneygram Money Order
#1147404
Reply to reviews
In August of this year my rent a money order from from money gram was stolen from the outgoing mail box . I call money gram the mo had not been cashed. I completed the form mailed it off. Here 2 months later they still have not received my requests I had to send...
Read more
1.0
Product
Moneygram Money Order
#1125858
Reply to reviews
Show

Ace Cash Express - You people lie. You give false information on where to enter

I got aticket and there is no where to enter code on no website. I dont want to buy your money orders or any bussiness. Just lie
Product
Moneygram Money Order
#1123579
went to 4 offices.2 didn't have $500 dollars,, After presenting my passport, they wanted to know, if I was married,, was I retired?? what is your address, what is your telephone number.. ??? I am suprised they didn't ask to draw blood.. etc... what does this matter.. I...
Read more
1.0
San José, San José Province
Product
Moneygram Money Order
I didn't like
  • I hated it
#1110367
Reply to reviews
4 hours searching for a place and several calls to Moneygram customer service. No one knows where I can cash a Moneygram money order. Oh customer service can look up the number and see it is valid but doesn't know where it was purchased. Customer service only solution...
Read more
Product
Moneygram Money Order
#1036307
Reply to reviews
This company is headed by crooks.You call corporate office, you get the voice mail only. Calls are never returned I have two money orders over $1200 which they don't want to cash.I need to file complaint to consumer affairs deoartment
Read more
Anonymous
Philip Wilkinson

I took the time to go transfer one ticket for $1,000 and the other ticket for $1,400 and after I paid the money and went through the entire experience I learned come to find o...

Product
Moneygram Money Order
#1032967
Reply to reviews
Show

Moneygram Money Order Review

Horrible. Told to call phone number. Lady asks the most intrusive questions and on top of it tells me I have never met my friend. Would not let me speak to supervisor nor would she provide me with a employee number or identifying id to report with complaint. Will NEVER EVER use them and infact will share my experience with their stock holders.
1.0
Details
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
Product
Moneygram Money Order
#1024484
Reply to reviews
They did not have to look up anything - all they had to do with process the refund - no research needed. We were charged $66 as the "processing fee" and returned only $9 - and it required no work on their part except to issue the refund. Ridiculous. I would never recommend them to anyone ever - buyers be aware - ripped off. Don't ever do business with MoneyGram...
Read more
offconsumerpissed
off***sumer***ed

I'm very shocked you got any money back for "losing" a money order six years ago.

1.0
Product
Moneygram Money Order
I didn't like
  • Overcharged processing fee
#1016768
Reply to reviews
My wife bought a moneygram at circle K for $76.00 and damaged it resealing the envelope it was in, i called moneygram and they told us they would send a claim card in the mail. After 3 months ive called back for the fourth time and now they tell me they don't mail...
Read more
Product
Moneygram Money Order
#1000740
Reply to reviews